vrijdag 13 januari 2017

Amélie is drie

Dag mama's en papa's,
oma's en opa's,

de eerste week van januari hebben we alvast met een feestje ingezet.

Amélie vierde in de vakantie haar derde verjaardag.  Daarom trakteerde ze, samen met haar mama en papa, op heerlijke cake!  Een dikke dankjewel.

Rinus en Kadir zijn ook gestart.  Voor het ene kindje ging de start al wat vlotter dan voor het andere, maar alles komt goed!

Mijn ouderschapsverlof is eveneens gestart.  Bedankt voor jullie begrip.  Het is jammer dat er momenteel nog geen vervanging is.  Die komt er hopelijk snel (ik heb in mei al mijn aanvraag gedaan);

De bijscholing "Rust brengen in de klas" heeft me weer wat nieuwe ideetjes gegeven die ik zeker snel zal uitproberen.

Op vrijdag vieren we nog een Amélie haar verjaardag, maar zij is vier geworden!

OPGELET
Maandag gaan we op sportdag, graag sportieve kledij en schoenen én een flesje water aub.  Gelieve om 8u15 in de klas te zijn.

Woensdag is het pedagogische studiedag en dan is er dus geen school.  De opvang is open indien ingeschreven.

Vele groetjes
Lies







































Geen opmerkingen:

Een reactie posten